Upp som en sol...

Hej på er!

Jag är fortfarande väldigt ur fokus men orkar verkligen inte prata om det med någon. Inte just nu i alla fall. Hur som haver...

Jag tänkte gå till parken strax. Ska bara drick upp min kopp thé först. Var där igår också, parken alltså, och jag brända mig så jävla mycket! Mitt ansikte är helt knallrött och uppsvullet. Ser sjukt kul ut att kolla på. Idag har jag smörjt in mig med spf 50 (!) i ansiktet. Hoppas det räcker.
Egentligen skulle man väl undvika solen idag men vafan, det är ju inge kul! Det är ju helt underbart väder ute. Klart man inte vill sitta inne då!

Vädret igår. SOOOOOOOOOOOOL!!!
Det var moln på himlen en liten stund men resten av tiden såg det ur såhär:

Blå himmel.

och jag läser "män som hatar kvinnor" i mina rosa pilotbrillor.
och försöker tänka på annat än just...

Män som hatar kvinnor. Eller.. som hatar mig. Och inte män, utan snarare en specifik man. :/

Kommentarer
Postat av: Millan

Vill du ha solsällskap så slå en pling, jag har sommarlov nu :)

2010-06-02 @ 13:01:43
Postat av: Sanondra

Millan: Sorry, såg inte din kommentar förens jag var hemma igen.. Ringer nästa gång! :D

2010-06-02 @ 16:36:33
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0