blajblajblaj.

hejsan svejsan! :)

Jag är så sjukt trött så ni kan inte ens försöka förstå. Har sovit alldeles för lite den senaste tiden. Jag tänkte skriva ett riktigt tråkinlägg om vad som hänt de senaste dagarna...
Läs om ni orkar. ;P

Hm. Jag har sämst minne.

Igår. Soooooooool. Massa soooool i parken. På kvällen blev det Strömpis med vännerna och grillbuffé. Trubadur-Mange var där och spelade och han lyckades nog få oss allihopa att gunga. Min vän Mange och Trubadur-Mange fick någon sorts "magic connection" där och jag fick nästan en känsla av att de var soulmates. Trubadur-Mange försökte få upp min vän Mange upp på scenen för att spela lite gitarr. (elgitarr eller va sjutton man säger...) Men min vän Mange var alldeles för meeeeesig.
Ja.

Trubadur-Mange.

Jag skulle upp tidigt dagen efter, alltså idag så jag gick hem ganska tidigt.

Idag. Först och främst kunde jag inte somna men när jag väl lyckades somna så ringde alarmet och det var dags att stiga upp för att ta sig till jobbet. Fick ta hand om en praktikant och det var minst sagt intressant. Fasen vad svårt jag har för att säga typ: "kan du göra det..." när jag känner att jag lika gärna kan göra det själv. Förstår ni hur jag menar? Även om jag vet att hon är där för att lära sig liksom..

Efter jobbet bar det hem för att invänta mami som skulle komma under eftermiddagen/kvällen. Mamma ringde och sa att hon och Tomten var på väg och då visste jag att jag skulle få en tv.

För att göra en lång historia kort. En någon med signatur "J" skrev på bloggsvar att "Tomten" skulle komma med en tv till mig under veckan.
Som jag funderade på vem det var.
Men det var alltså mammas kompis Jonny. Tack Jonny!

Hänger ni ens med i mitt skrivande? Förlåt för mitt osammanhängande inlägg.

För övrigt längtar jag tills den tredje juli något extremt. ♥

Nu ska jag sova faktiskt. Imorgon är det midsommarafton och jag ska jobba. :) Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0