att försova sig.

Oj, vilken dag! Hade sovmorgon och började inte förens elva. Rätt typiskt att man ska vara tidsoptimist. Rätt pinsamt att försova sig. Kom i alla fall bara två mintuter sent men ändå... hektisk början på dagen. Kaos är bara förnamnet. Varor kommer. Tidningar kommer. Andra varor kommer. DHL kommer. Allt på en gång.

En snabblunch.

Fortsätta på den man inte hunnit. Fylla på det som är tomt. Kunder heeeela tiden. Alltså, ibland brukar det i alla fall vara lugnt så man kan plocka upp något mellan kunderna men idag har man inte kunnat lämna kassan alls. Har inte varit med om något liknande någonsin. Det är ju inte ens lön ännu. Barnbidrag iofs.

Det närmar sig sluttid för mig. Jag ska prova räkna kassan igen. Det vill sig inte alls och jag får en diff på över 700 kronor. Räknar om, räknar om, räknar om. Blev stressad för tiden rann iväg och jag skulle sluta. Bad min kollega räkna om allt för jag kände att min hjärna inte riktigt ville och han fick ihop det aningen bättre. Blev att stanna kvar tills han räknat klart. Så "jobbade" övertid idag.

Trött är bara förnamnet. Att försova sig är nog den sämsta starten på dagen som kan bli. Håller ni inte med? Hela dagen blir förstörd på något sätt.

Oh, sorry för längsta onödiga texten. Är nog skrivsugen. Återkommer. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det e ju underhållande text;)



Mm håller med att försova sig gör hela dagen stressig.. duktig du e som kom någolunda i tid:)

Har försovit mej en gång två timmar.. det var inte kul:O

2010-03-24 @ 08:54:39
URL: http://irlandska.blogg.se/
Postat av: JENNNIIEE

märks att vi är syskon iallafall ;D

2010-03-24 @ 16:54:52
URL: http://foolie.blogg.se/
Postat av: Nora

allt bra med dig? :) följa varandra på bloglovin? :)

2010-03-24 @ 20:20:39
URL: http://norastromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0