bloggsvar, Jumper och skratt

Hej på er!

Gud så kul att se jag fått en massa frågor på bloggsvar. Gissar på att de flesta frågorna är från personer i min omgivning men det spelar ingen roll. Var svinkul att sitta och svara. :D Fråga mera! Hihi

Nu sitter jag här och lyssnar på Jumper. Det var ett tag sen man hörde dem, eller hur?

...Hon har ett sätt att säga mhm, jag inte trodde fanns..........
jag är lite rädd att hon ska heta nåt som inte låter bra........
...Om hon var min
om det var jag
skulle jag ge
ge mina dar men hon är inte
det är klart
nånting man har...

Hehe

Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Har varit trött hela dagen idag så skulle vara bra om man kom i säng tidigt under kvällen. Börjar klockan nio imorgon. Det är jag HELT säker på. Skickade sms till chefen bara för att dubbelkolla.
I övrigt så har dagen flytit på bra. Har skrattat så jag fick tårar i ögonen ett flertal gånger. Härligt när det är så, eller hur? Har plockat undan gamla tidningar. Rätt slappt. :P

Well well.. imorgon väntar nya utmaningar. Puss & kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Tackar:) Ska fixa det.. hmm efter tentan:(

Låter som du haft en härlig dag;D



Jag försöker att inte kollapsa av trötthet under tentaplugget.. Håll tummarna imon!!!

2010-03-30 @ 15:45:02
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0