bloggsvarssvar



för 3 timmar sen:
om du skulle beskriva dig själv med 3 ord, vilka ord skulle det då bli?
— Svårt.
Fundersam, skämtsam och fnittrig.

Tror jag. :)

för 3 timmar sen:
vem var du i din klass när du gick i skolan?
— Jag har alltid haft olika roller i alla klasser jag gått.
Lekis-halva 2:an - Pojkflickan som lekte med killarna. Hade slagsmål på kullen osv.
halva 2:an-6:an - Bytte skola pga flytt. Kom in fint i klassen men min gamla bästis hade en ny bästis, kände mig ibland utanför men trivdes ändå jättebra med klassen.
7:an-9:an - Jag hamnade i en riktigt dålig klass. Jag vågade inte alls ta för mig, pratade knappt någonting. Jag var inte bland de "coola". Fy för den klassen alltså!
1-3 gymnasiet - Guldklassen. Här började jag ta för mig. Pratade, sa min åsikt, fick massa vänner.

Gemensamt för alla klasserna (anligt mig) är att jag nog alltid varit lite clown och försökt skämta massa. :)

Långt svar.. hehe

för 28 minuter sen:
tänker du svara på alla frågor du får in här? =)
— ja, jag hade tänkt det. Någon gång kanske det blir någon fråga jag inte KAN svaret på, men då skriver jag det. :)

för 3 timmar sen:
hur många pojkvänner har du haft? :)
— Oj, tja... jag hade min första riktiga pojkvän när jag var fjorton år. Efter det har jag haft tre till som det hållt relativt länge med.
Men innan det hade jag ju flera pojkvänner.. men det var ju inte riktigt på riktigt. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0