Fjortisen.

Hallå alla. Tröttisen här igen. Ni vet, hon den där Sandra. Fia-Lotta Petronella ifrån Plaskeby. Lyssnar även till Söl-Maja och Sull-Ulla.
Ibland även Brambram och Brumma.
Eller Nilsson.
Eller Baby. Fast det är det bara L som säger.

Hur är lääääget med eeeeer då? Jag är så jävla trött. Erkänn ni är förvånade? Jag är ju aldrig trött ju. Den här dagen har gått så jävla sakta så den borde stå med i guniness rekordbok. Allt har flytit på bra och så, men bara det att det går så segt. Känns som jag jobbat dubbelpass.
Aja, ska sluta tjata.

Nu ska jag inte på Ventrilo prata med L. Alltså, vad är det för sida egentligen? Är den bara till för att prata med varandra? Rätt värdekasst isf. :P
Bowling på MSN, cam och Ventrilo. Haha, jag är fjorton igen. :D

Kommentarer
Postat av: Em

Sv: Hahahaha! Vad gullig du är! Jag skall komma ihåg det, men annars tänkte jag köpa B&J redan kl 7 på morgonen och äta det till frukost. :D :D

2010-03-11 @ 18:46:20
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0