Ich know. I'am töntisch.

Tjabba tjena hallå!

Ich know. I'am töntisch.

Hemma från jobbet nu. Jobbade ju mittpasset idag vilket betyder att man jobbar mellan 11-18.
Jisses vad mycket det varit idag! Tur så har allt flytit på rätt bra ändå. Det jag skrattat mest åt idag 8tyckte även synd om henne) är att chefen hade tagit fel på dag och tömt hela tobakshyllan, för vi ska få nya hyllor. De skulle inte komma förens i nästa vecka visade det sig sedan. Chefen höll på att börja gråta samtidigt som hon inte kunde låta bli och skratta. Tydligen hade hon stannat klart till halv ett på natten för att underlätta för personen som jobbade morgon. Blev mitt uppdrag sen att plocka upp allt igen. Precis som jag ville. Annars har man ett planogram och går efter. Fick massa beröm av chefen då för hon tyckte jag var så duktig. Hon tyckte jag var så lätt att jobba med för jag är så självgående och intiativrik. Ett väldigt bra betyg!
Så skrattade hon mer och sa att hon undrade vad jag tänkte egentligen, som kommit till världens snurrigaste ställe. Men det tycker jag inte alls. Tycker det här är ett av de bästa ställena jag någonsin varit på och bättre arbetskamrater och chefer får man leta länge efter. De tar verkligen hand om mig.

Men mina fina läsare, nu ska jag äta lite kvällsmat och sedan en Ben & Jerrys som jobbet bjöd på. Så gulliga! Vi hörs lite senare! Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0