O'lerran!

Hej på er!

Gårdagen alltså. Jobbade på som vanligt. Var sjukt taggad för utgång och hade typ nedräkning tills det var dags. Kom hem. Hade jordens samtal med en. Blev sjukt otaggad på allt. Tänkte stanna hemma men tänkte att en skitsak inte ska få förstöra min kväll, så hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Drog till Millan på förfest. Drack liiiite för mycket där men tänkte att jag skulle ta det lugnt framöver på kvällen. Så drog vi till O'learys. Ruset ville inte lägga sig. Kändes som jag bara blev fullare och fullare trots att jag inte drack mer.. jävligt konstigt. Kanske var det att jag hade så mycket i tankarna.. vem vet.
Drog faktiskt hem sen. Somnade på två röda.

Hur som helst, fattar inte hur jag kunde bli så onykter. Men att vara trött och ha konstiga tankar kanske bidrog en del. Tack för igår folket. Puss & kram

ps, bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, ja tack för en trevlig kväll du med:)

2010-03-13 @ 15:22:16
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0