Poker

Det där spelet alltså. Poker. Jag har nog aldrig förstått mig på det om jag ska vara helt ärlig. Den enda erfarenheten jag har av poker är från när jag var yngre och spelade någon fuskvariant med min kompis, hennes syster och hennes kompis. Klädpoker var det i och för då. Jag och min kompis förlorade alltid. Men så var det en fuskvariant med. De fuskade, jag och min kompis kunde inte reglerna. Riktigt orättvist!

På efterfester kommer frågan ofta upp. "Öj, ska vi spela poker?". Jag suckar alltid lika högt. Jag tycker inte det är kul, eftersom jag inte förstår mig på spelet. Man kanske borde lära sig? Det finns ju såna pokerklienter på internet där man kan ladda ner själva programmet så man kan spela online.
Jag undrar om man kan spela utan riktiga pengar då. Får nog ta reda på det först...Eftersom jag lever som en riktig kyrkråtta just nu så skulle jag inte våga mig in i pokervärlden när jag inte har någon erfarenhet.

Vem vet, en dag kanske man är pokerproffs? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0