Vårkänslor!

hej alla fina!

Gud vilket härligt väder det varit ute idag! Nu kan man väl ändå säga att våren är på väg? Fan om det kommer mer snö nu alltså! Det är så härligt att det är ljust när man går till jobbet och fortfarande är ljust när man går hem. Känns som man inte sett solen på flera år nu ju!

Jobbet har varit lugnt. Eller, lagom lugnt. Saker att göra hela tiden men det är ju bara positivt. Tiden går sjukt fort, plötsligt är det dags att gå hemåt.

I nästa vecka ska jag vara med och öppna tre dagar. Kommer då börja jobbet cirka 05.15 eftersom vi öppnar klockan 06.00. Herrejesus alltså, hur ska jag klara det? :D Så blir det lite tokigt för blir nog tidigt måndag, onsdag och fredag och sen som vanligt tisdag och torsdag. Bra jag slutar klockan 13.00 på fredag så kan jag gå hem och sova en sväng så jag orkar med kvällen sen. :)

Vårkänslor i hela mig för övrigt. Är så himla glad jag träffat denna person jag tänker på. :) Om nom nom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0