Dagens outfit:


Skjorta - P-byrån. Mycket praktisk då man kan röra sig åt alla håll och vinklar utan att den åker upp för mycket. Mönster: Rutigt. Mycket snyggt! På riktigt!

Accessoar: Katt. Får dock ej ha med honom till jobbet.

Dagens smink: Naturligt.

Byxor (ej på bild): Svarta med många fickor på benen. Mycket bra då man kan förvara många saker i dem. (Y) Dessutom är det bara att torka av dem ifall man råkar spilla så ser de som nytvättade ut. Perfekt!

Keps: (ej med på bild): Svart och mycket sexig. Väldigt praktisk, bad hairday varje dag. No one will ever know.

Och nej, detta var inte ett seriöst inlägg. haha

Vi hörs senare! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken bra reklam du gör för arbetskläderna;)

Du borde få lite provins!



Haha, jo jag tänkte på det efteråt.. men jag sitter alltid fram.. tänker ju inte på att det e fönster längst bak.. så jag skäms inte lika mkt som killarna där bak bör göra:P

2010-05-25 @ 15:56:10
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag undrar.. Såg på ditt inlägg att du har köpt par converse från en mathilda. Så undrar är det säker elr är det bara ett sida man kan bli lurad. För fundrar på att köpa men osäker.



svara vid detta inlägg :)

2010-05-25 @ 16:50:28
Postat av: Sanondra

svar till anonym: Hon är helt seriös. Det negativa är att det dröjer ett tag innan man får skorna då de beställs från annat land. Men det vägs upp av att det är så mycket billigare, tycker jag. Jag är absolut nöjd och tänker beställa därifrån igen, så fort hon börjar sälja igen. Hon slutade tydligen nu men skulle eventuellt ta upp det igen.

Hoppas du är nöjd med mitt svar! :)

2010-05-25 @ 21:31:24
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0