God morgon solsken!

Vilken härlig morgon!

Jag har redan varit vaken i flera timmar. Har med andra ord inte sovit många timmar inatt. Kom faktiskt inte i säng förens vid fyra.
Cirka tre timmar har jag nog sovit. Är förvånatsvärt pigg ändå.

Anledningen till att jag inte kom i säng var för att jag sitter och knåpar på en ny header. Det blir inte alls som jag tänkt mig... får fortsätta och pyssla med den senare.

Har sovit med hårinpakning i håret inatt. Tänkte det nog var bra efter nattens hårfärgning. Vet alltså fortfarande inte riktigt hur håret ser ut. Spännande!

Nu blir det dusch för mig. Sedan upp på stan och äta lunch med farmor och farfar. Och så kommer syster hit med! :)

I love my life!

ps; bilden är en liten ledtråd till nya headern. Om det går som jag vill dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0