Maaaaallooooorcaaaaa!!!

Hej på er!

:) Vilken mysig helg det varit. Jag och älskling har bara varit hela helgen.
Inga måsten alls. I fredags kollade vi film. I lördags kollade vi mer film och tog en mysig nattpromenad. Vi gick upp på stan och hem igen. Under hela tiden gick vi och höll om varandra. Han med armen om mina axlar och jag med armen runt hans midja. Den andra handen höll vi i varandra med. Och jag känner mig verkligen hur lycklig som helst. Ni anar inte. Jag skulle kunna skrika rakt ut hur kär jag är. Ett riktigt vårtjut. :P Men jag tror ni tycker jag är jättetöntig och låter därför bli.
Eller, lyssa noga nu... AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIHAAAAAAAAAAA!!!! haha. Okej, sorry. Nu är töntgränsen sprängd. Nu satte jag nytt världsrekord i töntighet.

Idag har vi spelat kort. Jag har vunnit alla gånger förutom en gång när han fuskade. Sämst är han. :P Imorse skulle han helt plötsligt flyga. Så han tvingade mig att flyga med honom som man gör med småbarn, ni vet. När man har barnet på fötterna och håller i händerna. Där hängde han. Och han skrek: MALLORCA!!!! JAG SKA TILL MALLORCAAAAA!!!
Gud vad jag garvade hårt alltså. Skrattade så jag fick tårar i ögonen. Nu är han hemma för att spela lite dataspel. Nörden. Jag passar på att blogga lite. Ska strax ta en dusch och efter det ta en titt på BT Show. :) Missade programmet i torsdags eftersom jag jobbade då.

Jaja, kära läsare ;P nu ska jag som sagt ta mig en dusch. Puss & kram! Och ta hand om er! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, gud vad härligt det låter:)

Nee jag tycker töntigt e gulligt så forsätt du å tönta dej;)



Ska börja blogga snart.. hmm imorgon;)

Ha det så gött!

2010-05-09 @ 23:13:31
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Tacktack!

Behövde energin:) Nu ska jag fan fixa sista veckorna!!

Det e bra med kompisar som e kära, de får ju så mkt energi över;)

2010-05-10 @ 07:42:33
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0