svordom.

Hej hej!

Hemma från jobbet lite tidigare idag. Ska iväg på ett möte. Min praktik är snart slut så ni kanske kan gissa lite vad det handlar om. Vet inte riktigt själv om jag skall vara ärlig. Vad det handlar om alltså. Ny praktikplats eller något kanske.
Fick brev hem från försäkringskassan idag. De sänker mitt aktivitetsstöd till 70% nu. Alltså. Jag som lever på minimum nu innan. Fan, jag går sönder inombords. Skit-FK!

Kul sommar kommer det bli. Kommer inte ha råd att göra ett skit. Plus att jag inte har rätt till någon semester. Så får jag en praktikplats får jag praktisera, få minimum aktivitetsstöd och inget ledigt. Jippi!!!!
Hoppas det blir en regnig sommar.

Aja. Nu ska jag kila iväg. Vi hörs senare! /Bitterfittan.

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, jag vet.. jättelöjligt!

Men jag tycker det e lite pinsamt å konka på det på cykeln då det inte får plast i korgen..

2010-05-10 @ 21:22:38
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0