Tisdag

Hej på er!

Jag ska strax springa iväg till jobbet. Jobbar kväll idag. Eller praktiserar rättare sagt.

Vet ni? På lördag ska jag JOBBA HELT SJÄLV. För första gången någonsin. Fattar ni vilken stor grej det är för mig? Helt solo. Jag, Sandra Nilsson, ska stänga själv. Alla eventuella beslut kommer jag få fatta själv, jag kommer inte ha någon att fråga. Fattar ni???? haha.. :D Jag är så glad att de frågade mig. Men är inte så nervös, det kommer gå bra. Vet det.
Plus en annan kul sak som chefen sa till mig idag men det vill jag inte skiva ut här än. Inte förens det är mer säkert. Hoho

Det är strålande sol ute. Undrar varför jag sitter inne egentligen. Har bara varit ute en kortis förut med Linus. Fy mig. Dagar som dessa borde man ju vara ute hela tiden. Men men..
Sorry för dagens svammelinlägg. Hinner inte läsa igenom och rätta eventuella fel heller. Vi hörs senare alla fina ♥ Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Efterlys min cykel.

Rosa

28´tum

Sned cykelkorg

Glappt baklyse

Ringklocka utan pling

Uppbrutet lås?

2010-05-11 @ 17:13:08
Postat av: Sara

När stänger du??

Ska ut på Ritz där på kvällen kanske kan komma förbi å säga hej;) (haha i den mån det går då:P)

Ehmm ja vet solen skiner å man e inne.. sjukt!

2010-05-11 @ 18:28:08
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar! Tack Sandra! hehe ja jag har lite humor allt:) Vi måste träffas snart tycker jag!

2010-05-12 @ 16:21:52
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0