Tisdag

God morgon!

Sitter och dricker en kopp citronthé just nu. Uppe lite tidigare än planerat då mitt alarm egentligen skulle ringt cirka nu. Vaknade tidigare av att telefonen ringde. Det var S på jobbet. :P Hon undrade när jag började. Haha.. :)
Nu är jag vaken i alla fall. Första gången jag vaknade idag, (när Linus gick till praktiken) så kan man nog inte ens kalla det att jag vaknade. Sov nog. Undrar om jag fick en puss hejdå.

Angående magen så har jag fortfarande ont. Hoppas det går över snart vafan! Redigt jobbigt att böja kroppen framåt när man går. -.-

Blir för mig att klä på mig arbetskläderna snart och sminka mig lite. Fixa någon frisyr är rätt lönlöst då jag ändå har keps på mig på jobbet. Trökigt väder ute idag hörrni. Regn, regn, regn. Härligt att jobba nu! Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0