tisdag

Tisdag idag. Men det visste ni såklart redan....

Har jobbat öppning idag och jag är helt slut. Så himla typiskt mig att bli megatrött bara för jag går upp ett par timmar tidigare.

Det gick i alla fall bra idag. Första gången jag öppnade helt själv faktiskt. Eller ja, chefen satt vid datorn, just in case. Nästa gång får jag vara helt själv. Tror jag.
Slutade vid 14 och gick en runda på stan. Köpte faktiskt lite kläder för lite av presentkorten jag fick i födelsedagspresent. Hatar att handla kläder egentligen....

När jag kom hem somnade jag på soffan i en kvart. Det ringde på hemtelefonen och folk skrev på msn. Jag är fortfarande svintrött och känner mig lite rättretlig. :P Tror det märks när jag skriver... så ska nog sluta skriva nu. Imorn jobbar jag kväll så börjar inte förens 16. SOOOOOVA!!!!

Natti! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0