angående lösenord

Hej!

Trött är jag. Har jobbat morgon två dagar på raken nu och har sovit alldeles för lite. Det blir så när man inte får sova.
Har varit vaken i femton timmar nu och några fler timmar kommer det bli innan jag kan gå och lägga mig. Somnar jag nu så kommer jag ju vakna klockan tre och tro det är dags att vakna. Haha

Hur som..

Angående de två inläggen under så är det lösenord som gäller på vissa inlägg. Det är bara för att jag har en del saker jag behöver skriva av mig och jag inte vill att precis vem som helst ska kunna läsa. Det kommer ni förstå, ni som får lösenordet. :P Det är ganska ingående information, om man säger så. Hahaha
Än så länge är där bara ett inlägg som är värt att läsas men det kanske kommer fler. Vi får se.
Jag kommer länka till det inlägget här i bloggen och sen får ni skicka ett mejl till mig och så avgör jag om du får lösenordet. :)

Fast vad det inlägget egentligen handlade om är inte hemligt.
För det tänker jag skriva här i bloggen om i nästa inlägg, det är snarare att jag skriver lite mer fritt i det inlägget.
Aja.. ni förstår kanske.

Anyway, nu ska jag sätta mig framför tv:n och försöka att inte somna. Får inte somna nu! Ska fundera lite över hur en del människor är och så vidare. Fundera över hur f-n men som m**** kan vara så j-a respektlös.
Och hur fan man sen kan sitta och säga att den andra ljuger. Fy fan alltså!

Oj, ska ju skriva det andra inlägget först. :)

Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0