blä

Hellu bloggen!

Idag är jag ledig från jobbet och jag måste fakstiskt säga att det har varit jäääkligt skönt att få sova ut. Jag tror jag känt mig extra trött på senaste eftersom jag har mycket i tankarna. 95 procent av tiden tänker jag på mina cellförändringar som antagligen inte är något farligt men som jag ändå inte kan råka bli att oroa mig för.

Här hemma är det förresten smärre kaos. Det ser verkligen förjävligt ut och jag orkar inte ta tag i det. Hade tankeplanerat att städa allt idag men jag finner inte alls någon ork för det. Det får fan se ut som tredje värdlskriget här ett tag till. Måste tvätta också. Bara det kommer ta en hel dag. Jag orkar inte.
Är ledig i helgen med så den kommer få tillbringas till sånt där roligt. Åååååååååååh!

Nu blev jag asirriterad för mina högtalare har tydligen gått sönder. Eller den ena. Ur den vänstra hörs det lite tjut, som att man är täppt i öronen och lyssnar, ni vet? Den andra är knäpptyst. Gud så störande. Nu kan jag inte ens lyssna på musik.
Nej, jag orkar inte.

Återkommer kanske sen med ett lite muntrare inlägg. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0