CIN2 - den korta versionen.

Jo.
Jag var ju på cellprovtagning för ett tag sedan. Det visade på en måttlig mängd cellförändringar.

För en vecka sedan var jag på återbesök där doktorn såg ett "misstänkt område" där det även blödde lite från.
Två vävnadsprover har tagits och har skickats på analys. Det skulle ta två till tre veckor att få svar men doktorn sa, utan påtryckning från min sida, att hon ville skynda på provsvaren.

Om jag är nervös? Svar ja.
Om jag är rädd? Svar ja.
Om jag tror det är cancer? Svar nej.
Jag hoppas inte det.
Men jag rusar gärna iväg med tankarna och tänker det värsta. Vill bli positivt överraskad, inte negativt.

Men lite orolig är jag allt.
Jag tror inte Google är det bästa verktyget för att lugna mina nerver just nu.


Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Hejsan Sandra,



Jag hoppas att det kommer att gå bra med proverna och jag förstår om du är orolig, det är helt naturligt. Är det något så är det bara du hör av dig till gamla moster.



Kramar i massor från moster & Co

2010-11-22 @ 23:11:25
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0