Random bilder, haha.

Jag vill ta lite kort. Erkänner att jag har blivit väldigt dålig på att ta kort. Det är ju skamligt! Jag som äääälskar att ta kort och gjorde det hela tiden förr.
Liksom, jag som tog så mycket kort att folk förknippade mig med en kamera i handen. Haha :)
Måste skärpa mig. Kameran i handen istället för i väskan.

Jag har satt precis och kollade igenom de korten jag tog senast. Haha.. har faktiskt missat att ladda upp en del.. so here they come:

Haha, vi öppnade ett smörpaket. Det stod våra namn i det. ♥


Byron ligger och luktar på sin tass och sover gott.
Btw, spelet som ligger under Gäster med Gester. Någon som vill spela någon kväll?


Jag och Linus var ute på promenad med Figaro och Byron.
Eller. Man kan nog inte kalla det promenad eftersom vi inte kom mycket längre än till porten.


Där låg jag i somras.


Figaro ligger och sover på mig nästan varje natt. Morgonmys!

Jag och älskling töntade oss med massa bilder. ♥


Jag testade funktionerna i kameran och solade massa mer!


Det byggdes om utanför jobbet.


Älskling nördade, jag färgade håret och tvättade. Nu har han dock lämnat bort sin dator och kan inte längre sitta och nörda. ♥


Michelle var med :)


Hårfärgningen gick åt pipsvängen. Hahahahahahaha


Vi tog en fika på Vardagsrummet.

Jag ville ta ett gulligt kort på dem men de var inte särskilt intresserade av det.
Så då bad jag dem fejka att de var glada en gång. Se så fint det blev!


Jag fick rosor av Linus.

Polkagrisar av Linus mamma.


Promenad till Linus syster.


Promenad hem efter middag med Linus halva familj. Vågar inte lägga upp bilder från middagen eftersom personerna på korten inte vet om det.

Ja, det var lite bilder. :) Nu ska jag duscha och sen ska jag och bejbi upp på stan en liten sväng. Jag måste köpa en ny bh, akut. haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0