riktigt mysig lördag.

Hej på er! Fasen vad klockan tickar fort när man tänkte att man har gott om tid. Får ju nästan börja skynda mig nu. :)

Har precis tagit en dusch med älskling och nu ska vi göra oss klara för att åka till farfar & farmor. Blir lite kräftskiva. :D Muuums!


:P Snygg bild, haha. Jag och finaste för ett tag sedan när vi åt mat med lite vänner på O'learys.

Igår hade vi en riktig myskväll här hemma. Linus lagade kyckling, potatiskroketter och beasås. Gud så gott det var! Och så uppskattat! Till efterrätt hade jag gjort en äppelpaj som vi tänkt äta men vi båda var så mätta efter maten att den står kvar i kylen. Haha.. Får vi väl äta ikväll eller något. :)

Nu måste jag faktiskt skynda mig. Vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0