Val.

Hej hej!

Söndag idag och det är valdag. Jag har varit iväg och röstat precis, för andra gången i mitt liv. :) Ni har väl röstat ni som får?

Igår efter att jag rensat ut nästan TVÅ SOPSÄCKAR med skräp så berömde jag mig själv med ett besök på O'learys där jag träffade lite vänner. Mycket trevligt! Linda var hemma från Turkiet, brun som en... björn. Lite orättvist!
Idag fortsätter operation storstädning och Linus har lovat att tvätta all tvätt samt diska. (Y) Behövs!

Snart kommer pappa hit med ägg. Han har köpt från en lokal gård. Omelett ikväll kanske? :D

Efter att pappa varit här ska vi till Linus pappa för de ska iväg och rösta. Så tar vi med hans Soda Stream hit.

Oj, vilket intressant inlägg känner jag. Haha, men nu ska vi åka iväg. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0