ännu mer bildbomb från i lördags.

...Jag, Linda, Millan, Pierre och Sara drog till Ivy medans de andra drog till någon hemmafest i Brickebacken.



Pierre och jag.



Vi körde Våghals på min IPhone.


Jag egen hög person. Alltså, inte hög. Utan full.


Jag och Linda. Linda gjorde grimaser på alla bilder under hela kvällen. haha


Sara och jag.


Sara får puss på kinden.


och sen fick jag en puss på kinden.


vi drog på efterfest. Linda körde benkrok med en kille där... :P


Moi.


Jag vet inte varför, men jag och Sara började plötsligt pussas på korten. Haha.. har typ tjugo bilder på oss två. Vi pussas dock bara på två av bilderna.


Pusspuss.

Aja, det var lördagskvällen det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0