Måndag.

Hej på er!

bild från en annan dag.

Jag tänkte bara skriva ett litet nattinlägg innan jag somnar. Har jobbat kväll idag och har känt mig så konstig under kvällen. Svårt att förklara men det är som jag inte varit helt med. Eller som hjärnan sovit. Vet inte hur jag ska förklara. Kropper har liksom rört sig av vana och jag själv står liksom och kollar på. Äh, förstår ni hur jag menar? Annars ger jag upp.

Det kom in en kille. Tänk "En annan del av Köping". Han berättade att han varit och bowlat och han vann. Så frågade han om jag inte ville bowla med honom någon gång. Efter ett tag kom han tillbaka igen och sa att han hade tänkt på mig hela kvällen och frågade igen om vi kunde bowla någon gång.
Hedrad. Men nej tack. :)

Var hos polisen tidigare idag också. Berättade ju för ett tag sedan att en kund slog sönder kaffemaskinen. Det gällde det. De hade några bilder som jag skulle kolla på - se om han var någon av personerna på bilderna. Men det var det inte.

Nåväl. Det var väl typ det jag hade på hjärtat. Kanske lägger upp bilderna från helgen innan jag lägger mig för att sova. Puss så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0