med vänliga hälsningar fröken positiv.

åååååh. Jag blir gaaalen på detta. Jävla blogg alltså. Tydligen kommer några inte ens in på min blogg för tillfället vilket suger rätt hårt.
För att pigga upp mig själv efter att jag raderade alla kodmallar så tänkte jag göra nytt och fräscht men tydligen vill inte ens det fungera. Stilmallar går att ändra men inga ändringar som jag gör i kodmallen syns. Alltså, sånt här orkar jag inte med. Antaligen kommer jag inte få nytt svar från blogg.se förens på måndag... orka vänta.

Det kanske är dags att lägga sig då. Bra att somna för när jag vaknar igen så dröjer det inte länge tills P kommer. ;) God natt fina ni. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

virus programmen tar din sida för maleware och blockerar den

2011-04-16 @ 23:27:30
Postat av: Sanondra

Anonym: Mm, så jävla segt!

Jag har bloggat fler efter det här inlägget. Ser någon det? Jag ser inga ändringar jag gjort eller några nya inlägg.

2011-04-17 @ 11:17:14
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0