Tisdag.

Hej på er! :)

Härlig tisdag idag! Jag ska snart bege mig mot jobbet men först tänkte jag bara slänga in ett litet blogginlägg.


Jag sitter i soffan och Figaro ligger bredvid mig och sover. Fast just när jag tog kortet så tittade han upp. Som han kände på sig att han skulle vara med på kort.

För någon vecka sedan var jag och satte in en p-stav i armen. Och nu får jag nästan panik. Den värker så förbannat och det kliar och har sig. Det är liksom som jag har träningsvärk i hela armen och den domnar bort ibland. Känns som jag inte har någon styrka alls i armen. Jättekonstigt. Och så kliar det. Precis ovanför staven i en oval runtom. Kanske går det över. Någon som vet?
aoooow :(

Okej, jag hade inte så mycket vettigt på hjärtat. Vi hörs senare :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, kissemiss som gillar kameror:)



Har ingen aning, men kan checka upp det. Låter jobbigt:S

2011-04-26 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0