bildbomb från bowlingen i lördags.

Riktigt bra styrt av Pierre detta. Mer sånt här tycker jag vi ska hitta på! :D


En Millan som nog var gladare än hon ser ut att vara på kortet ;P och så Elin :)


Sara och jag.


Lots of folk.


Sara och Henke var så gulliga så.


Mathilda hade med sig sin son Fabian. Blev min nya bästis under kvällen. Så hiiiimla söt är han! Han kastade iväg klotet. Ibland fick han ner käglor och ibland inte. Vilket som så gjorde vi alltid high five. :)


Fabian och Linda.



CJ, Jensen, Linda och jag.


Så kan man också kasta klotet. Fast risken då är att klotet åker över på spelarna till högers bana. (säger man så? :s) Vilket Linda fick erfara. Haha, så onöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0