virus?

god morgon sweethearts :)

Fick ett meddelande av Linda om att hennes virusskydd sa att min blogg innehöll virus. Jag mailade blogg.se och innan jag ens hann vänta på svar så fick jag svar. Snacka om snabb kundsupport.
De sa i alla fall att jag var tvungen att återställa alla mina kodmallar (fäller en tår) och nu har jag gjort det. Linda, får du fortfarande samma meddelande? Och ni andra, får ni någon liknande meddelande?

fan, nu är alltså alla kodmallar borta. Vet ni vilket arbete som låg bakom allt där? Nu måste jag sätta mig och göra om allt. JAAAAA! Så taggad på det. Får bli senare för nu måste jag hoppa in i duschen för att senare gå till jobbet.

jaja, vi hörs senare. Pussis!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men men men... Att du inte kopierade och sparade...? Och sedan klistrade in mallarna igen? >.< Eller tänker jag galet nu?

2011-04-15 @ 16:21:13
Postat av: Anonym

Johanna: Ja, det är ju lätt att vara efterklok. Jag hade inte en tanke på det. Kom på det ungefär en hundradel efter att jag tryckt på knappen. Lite seeeegt.. :)

2011-04-15 @ 19:26:19
Postat av: Sanondra

Johanna: Ja, det är ju lätt att vara efterklok. Jag hade inte en tanke på det. Kom på det ungefär en hundradel efter att jag tryckt på knappen. Lite seeeegt.. :)

2011-04-15 @ 19:26:44
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: TinA

Jag fick också nån varning, nåt som hette Malware eller liknande. Men nu funkar det fint=)

2011-04-18 @ 20:36:30
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0