you make me wanna say "I do."

god eftermiddag fina läsare :)

Hade en riktigt kul kväll igår med bowling och barhäng på Ivy. Tänkte visa lite bilder senare om någon vill se. Annars lägger jag upp dom ändå. ;P

Jag och underbara Fabian igår på bowlingen.

Morgonen och dagen idag har varit lite jobbig. Kom att tänka på en sak som gör så ont i mig. Har liksom inte tänkt på det på hela den här tiden men idag så kom liksom allt ifatt mig och jag blev jättedepp. Då är det bara att gråta ut. Varför kan du inte bara säga förlåt?

Pratade med fina Michelle och P på msn och de gjorde mig lite gladare. Eller faktiskt mycket gladare. Tack för att ni finns underbara ni. När allt bara känns botten så kommer ni och allt känns toppen. ;)

Funderar på att ta mig ett varmt bad nu. Så får det bli. Kommer fler bilder senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0