bildregn: bröllop.

Björns syster Therese gifte sig med sin Jonas för ett tag sedan. Här är några bilder. Det var så fint, hela kvällen.




Vackert blomster.



Älskling var ljudansvarig och stod här beredd på att brudparet skulle komma, så han kunde starta bröllopsmarschmusiken.


Redo. Promenad över bron och över till allt folk. Kan tänka mig att de var ganska nervösa just här.


Finparet.


Man och hustru.


Efter vigseln var det tipspromenad. Detta var en av frågorna. Vad jag vet så är jag inte speciellt arg av mig så jag chansade inte på mig själv. Senare skulle det visa sig att jag tydligen var argast.


Mor, dotter och son. :)




Sedan var det dags för mat. Detta var trivselreglerna.


Reglerna var att när brugummen lämnade rummet var det fritt fram att kyssa bruden och tvärt om. Här hade alltså Jonas lämnat rummet och det var kö för att pussa på Therese.


kärlek och jag.


Bröllopstårtan med söta smurfar som brudpar högst upp.


Jag fick en egen tårta eftersom Björn skvallrade om att min mage inte tyckte om laktos.


Det sjöngs ljussången och det tändes ljus till som samlades i hjärtformen.


Något/några av barnen hade målat ett riktigt konstverk på duken.


Och de dansade bröllopsvals till Elvis.


En rktigt fin bröllopsdag fick de. :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Vilka fina bilder! :D Middagsetiketten var rolig ;D

2011-08-30 @ 15:46:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0