Claudia nagellack.

Morgonen började lite halvdant måste jag erkänna.. men är gladare nu. :)

Har precis målat smånaglarna mina med ett nagellack jag köpte på Ullared för tio ynka riksdaler. Torkade på typ trettio sekunder och verkar än så länge sitta bra. Värsta kapet ju.


Nagellacket är väldigt ljusrosa men det syns kanske inte så bra i camen.

Håller på och tvättar med. Jag är sååå duktig. Men det är för tråkigt alltså. Hatar tvättstuga! Längtar tills den dagen man har tvättstuga i hemmet. Tänk att bara slänga in en maskin, precis när man vill. Ingen annan att tänka på.

Nu är det dags att springa ner igen. Snart klar! Snart jobb!

Kommentarer
Postat av: jennie

du har inte glömt att jag & matilda kommer på sleepovah imorgon va?:D:D:D

2011-08-18 @ 19:18:42
URL: http://jenniethunqvist.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilket snyggt nagellack:D



Håller med om tvättstuga.. jobbigt.. men det är ju något att se fram emot i;)



Vilka helger kunde du vara med i september?

Börjar planera möjliga datum för inflyttningsfesten;)

2011-08-18 @ 20:21:56
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0