Duktiga Sanondra.

Morsning korsning! :D Ligger i sängen och tar det lugnt. Ska snart stiga upp och fortsätta göra ingenting.


Fick ett litet besök av Figaro. Han är för go.


Fick en blöt puss på näsan.

Vet ni hur duktig jag var igår? Jag städade och städade. Torkade golven TRE gånger och sofftyget är tvättat och hänger på tork nu. Tänkte jag ska försöka sätta tillbaka tyget på dynorna. Får väl se hur det kommer gå med tanke på att det var ett gympapass att bara få loss dom. Återkommer om det.

Min chef frågade mig igår om jag var intresserad av att följa med på säljmöte. KLART JAG ÄR! Fan vad kul! Om typ en månad åker vi och blir borta två dagar. :)

Snart kommer inlägget som inte gick att posta sist.. från kräftskivan. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig Sandra!

Du borde ta städbilder.. så man har lite bevis oxå;)

2011-08-09 @ 21:30:53
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0