fredag, redan?!?

god förmiddag får man väl ta och säga.


egobild i vanlig ordning.

Vet inte riktigt vad det var med mig igår. Kände mig typ deprimerad. Men vafan har jag att vara deprimerad över? Svar: Ingenting alls.
Eller, jo. Kontot ekar tomt men jag får jag faktiskt lön snart.

Vi har haft lite storstädning här på förmiddagen. Vi kom på att det såg ut som ett halvt världskrig här hemma. (trots att jag städade i typ går. Eller var det kanske förrgår?) Men nu är det fint igen. Björn dammsuger just nu och jag tror att han tänker att jag är en skitunge som gömmer mig vid datorn. Men jag är ju klar med allt mitt. Och det är ju bara dammsugningen kvar.

Idag börjar jag lite senare än vanligt eftersom jag hade tänkt sticka upp på stan och leta klänning tills imorgon då jag ska på bröllop. Men jag ångrade mig och bestämde mig för att ta den jag redan valt ut. Måste bara fixa vita strumpbyxor. Får muta syster att köpa det idag. Hon ska faktiskt sova här. Lite hyra måste jag ju få!? ;P

Nu ska jag pussa sönder Björn och sen sticka till jobbet. Häääj doooo!


Kommentarer
Postat av: TinA

Kul med bröllop :) Här blev det dammsugning med och snart ska det diskas också.. Jobbiga saker som behövs göras.. >.<

2011-08-19 @ 13:02:34
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0