Hej på er! Sorry för bilden.. Jag är inte ...

img_2950 (MMS)

Hej på er! Sorry för bilden.. Jag är inte lika glad som jag ser ut att vara. :p näääero, jag är glad, men aningen irriterad på att internet inte ville fungera på min dator som jag släpade med mig. ;p  Jag och Björn sitter i bilen nu på väg till Jönköping. Vi både är lediga idag och tänkte att vi skulle hälsa på hans mormor. Hos hans mormor är även hans moster som jag har haft som lärare i kursen "vett och etikett". :p  Åh, jag som tänkte vara duktig och blogga en massa bilder från Malta nu men det får väl vänta ytterligare. Nu är jag hungrig och ska tvinga Björn att stanna någonstans för käk. Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0