ryggen min ger snart upp.



Jag har ont. Försöker hitta en position där min rygg ligger rakt och där jag inte svankar, utan hellre svankar åt andra hållet.

Först satt jag som ett "v"i soffan men det molar ändå. Nu har jag lagt mig på knäna. Kutar med ryggen. Fan, jag vill bara gråta.

Måste. köpa. ny. säng.

Känner att jag lätt kan lägga pengar på en grym säng. Faktum är att jag och Björn redan bestämt att vi ska göra det.. Men tips på bra sängar? Ergonomiska sängar. Så jag slipper gråta när jag sovit. Så jag känner mig utvilad när jag vaknar. Ingen mer ryggvärk eller huvudvärk.

Jag vill ha en säng som formar sig efter kroppen. Alltså ingen resår. Tips, snälla! Min rygg dör.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har hört att tempursängar ska vara skitbra, det känns typ som lera när man ligger i dem! :)

2011-08-17 @ 13:16:02
URL: http://jenniethunqvist.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!



Jag håller med Jennie att tempursängar ska vara bra.

Annars är jag ingen höjdare på ämnet:S Hoppa ni hittar en säng som räddar din stackars rygg.



Svar: Tack, det känns som små steg framåt för mig:D

Och angående självförtroendet.. ja. men du var ju ändå fuller då? ;) Men egoboost behöver man ju hela tiden:) Du rockar Sandra!!! Wohoo!! (nu fick du lite för att du helt enkelt är så skön:D)

2011-08-17 @ 20:04:32
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0