Personalfest med Partybyrån.

fy vad dåligt jag mår idag. Det var längesen jag mådde såhär dåligt efter en festkväll. Alltså, jag är helt förstörd. Vill bara ligga ner och sova hela tiden. Fast det är ju i och för sig typ vad jag gjort med.

Det var alltså personalfest igår och vi körde all in hela högen. Så himla kul var det. Vi förfestde i en park där vi åt kinamat, drack vuxendricka och lekte lite lekar. Typ femkamp. Lek ett var "Vuxenpoäng". Man fick en fråga typ "äger du ett ica-kort". Gör man det så fick man ett poäng och den som fick flest poäng vann den grenen. Jag vann den inte. :P


Kinamat.


Hela gänget utom jag som fotar.

Lek nummer två var att man skulle skruva ihop en pall så fort som möjligt.

Den hade jag ju vunnit om jag inte hade glömt några himla saker som skulle vara innan skruvarna.


in action.


jag kom faktiskt inte sist.


När alla var klara så hade J inte fått ihop någonting än. Så vi fick sätta ihop hans åt honom, haha.



Lek nummer tre var en musiktävling där cheferna lästa upp ett musikstycke så när man visste vilken den var så skulle man ställa sig upp och sjunga refrängen. Jag klarade en. "och han tog av sig sin kavaj..." den har ju jag gått och sjungt på hela sommaren.

Musiktävling.


Lek nummer fyra gick ut på att ha en ballong mellan benen och springa först i mål. Min ballong gick sönder så jag vann inte den grenen heller.

Ballong mellan benen.


Glada tjejor.


Bästa gänget!


H:)


H, C och J.

I femte och sista leken skulle vi sitta i en ring och blunda och skriva ner vad vi tänkte på när chefen läste en text. Det vi tänkte på då blev sen hur man ser sig själv och hur man tror andra ser på en. Jag såg mig själv som ett lejon och trodde att andra såg mig som en daggmask. Tydligen.

Efter det var det dags att dra till Strömpis där vi drack alldeles för mycket alkohol och dansade så jag har träningsvärk idag.

Björn kom och hämtade mig på natten vilket var en himla tur för jag hade druckit alldeles för mycket. Jag hade visst bara slängt mig rakt över sängen och somnat. Han hade försökt få mig att lägga mig på min sida sängen men då hade jag sagt "ååååh, vad jobbig du är!" och "jag ska, snart!"
Sen frös jag tydligen och sa: "Kom och lägg dig så vi kan värma oss i solen". Björn satt i soffan till typ fem på morgonen eftersom han inte fick plats i sängen. Men han tröttnade och sa en sista gång: "Kan du flytta på dig så jag får plats?!" och då hade jag sagt: "Såklart! kom och lägg dig!" haha, helt plötsligt gick det bra.

Ja, hujedamej. Men kul var det! Tack Bästbyrån för bästa kvällen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, stackars Björn:P

Men vad rolig du är på fyllan(det vet jag redan för sig;) )



Jag ser dig betyderligt mer som ett lejon än en daggmask.. haha undrar var du fick daggmask ifrån? ;)

2011-08-15 @ 08:54:55
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0