framtidsdrömmar och tidigare liv.

Idag har jag gjort något himla kul. ♥ eller, jag och hjärtat har. Iiiiihii! ♥

Undrar ni vad? Vet ni vad? I won't tell you, yet. Några kanske redan listat ut det. Jag är inte så bra på att vara hemlig har jag kommit fram till.

Jag och bejbi var och veckohandlade igår för vi bestämt oss att bli bättre på det. Vi kan ju, men det är så himla enkelt att bara köpa med sig något. Lata är vi! Men idag var vi båda så glada så vi bestämde oss för att åka och köpa mat idag ändå. Jag bestämde mig för kinamat från Saigon. Det blev lättfriterad kyckling med ris. (alltså det är ingen frityrgojs runt kycklingen) Nummer tjugotvå på menyn. Testa. Smakar amazing! Hjärtat valde Pizza. Alltså, han valde pizza framför kinamat. Konstig kille det där. Skulle jag aldrig göra. :P

Till det hyrde vi film som vi såg på. "Stalingrad" hette den. Har ni sett den? Den var helt okej. Älskar ju filmer om andra världskriget. Jag tror faktiskt att om man har levt ett tidigare liv så levde jag under den tiden. Drömmer ofta drömmar om det. Tror ni på det, tidigare liv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0