en lista om listiga saker.

jag älskar mitt lösenord till bloggen. Blir full i skratt varje gång jag skriver det. Haha :) lättroad idag tror jag.

Men jag har lite tråkigt så därför tänkte jag tråka ut er med en lista. Snodde den från HanaPee. Min nya Gud.


BRUKAR DU KOMMA I TID:
Haha, hahahahaha, hahahaha. Är väl inte vad jag är mest känd för. Det är inte för inte Linda sa tåget går klockan tio när tåget gick kvart över tio. Men ärligt så har jag blivit bättre. Nu hade jag faktiskt hunnit med det där tåget klockan tio. Och till jobbet är jag i tid.


HAR DU BRA KONDITION:
Hahaha, hahahahahah, hahahahhahahaha. Räcker det som svar? Fast hade det en gång i tiden.


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Hm, i lördags på överraskningssfesten för Mange.


HUR KÄNNER DU DIG NU:
Frusen. Hatar att det är höst. Men samtidigt älskar jag att det är höst, för det betyder att det snart är vinter och då är det snart vår igen. <3


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart. Så kul är jag.


KAN DU LAGA MAT:
Ja.


VAD PLUGGAR DU:
Massa pressissaker som kan vara bra att veta i framtiden.


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Extremt.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
På Björns systers bröllop fick jag ett par tårar i ögonvrån. Först under själva bröllopet och sedan när deras mamma höll tal. Men sist jag grät grät vet jag inte.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja. Mysigaste myskvällen med mysigaste mysbjörn.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te.


ÄR DU NYTTIG:
Hahhahahahaha, hahahhaha. Nej, men förstöker väl äta lite varierat. Förr åt jag typ en gång om dagen och stod mig på det. Inte bra.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, lots of jobb på lots of places.


ÄR DU BLYG:
Ja. Har alltid varit det. Typ i skolan på alla utvecklingssamtal fick de andra höra att de skulle prata mindre. JAG, jag fick höra att jag skulle prata mer.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Syster väckte mig astidigt. Typ åtta kanske. På min sovmorgon!!!


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Jag var hos Linda och spelade Tetris för en evighet sedan. Men det var nog det senaste.


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Tetris! <3 och Donkey Kong. Åh, saknar Donkey Kong. Grottbanan. Åh. När de åkte den där vagnen i grottan och spåren var trasiga.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Lukta på en grogg. Nääääerooo. Men ett par cider.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Alltså, man är väl lite bra och försöker gå till en buske i alla fall.


JAG SOVER:
Gärna och mycket.


VAD SA DU SENAST?
Du är bäst. Till Björnen igår.


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen. Jag håller det helst för mig själv. Men kanske skulle överväga att ringa Björn nu.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett varmt bad så jag tinar. Seriöst, är helt kall.


HAR DU SNYGGA SKOR:
Converse är fint. Men annars, nä. Jag är ingen sko-tjej.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
God morgon. Till Jennie som väckte mig. Som sagt.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja. Fast det är ju Björns madrasser.


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja.


HAR DU KÖRKORT:
Ja.


ÄR DU ENSAM NU:
Nej, lillkissarna ligger och sover. Kan de inte göra sånt på natten istället?



VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Lördag = Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0