fest hos Coc-Joj.

Hej på er! Jag ligger i sängen och kan inte sova så jag tänkte jag lägger upp lite bilder från förra helgen då det var fest hemma hos C-J.


'Här sitter de och väljer musik.


Balkonghäng.


Mer balkonghäng.


TinA & Sara


Sara tror hon är en vampyr och kan inte motstå My.


Sara and me.


Linda-Binda.


Tina och coc-joj.


älskling och jag.





Emil och Linda spelar "Vem vill bli miljonär" på Lindas mobil.


Stolt pappa Jensen visar upp sin valp-dotter Pixie.


Lilla gullevalpen.

Ja, det var lördags det. Eller var det fredags? Hm...

Nu är det nanatime för mig. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: TinA

Fiiiina bilder! Känner mig jättekort när CJ böjer sig såpass mycket :( :P

2011-08-06 @ 12:31:06
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0