ani.


Hej på er! Ja idag mår jag... rätt okej. När jag vaknade mådde jag rätt dåligt och var så jäkla törstig men drack 1,5 liter vatten i ett svep och sen kändes det lite bättre. :P

Nu ligger jag i sängen och mår lite illa eftersom jag åt aaaaalldeles för mycket pizza förut. Men gott va det! :)

Hade tänkt lägga in bilder från igår. Men måste gå igenom alla bilder först eftersom en tjej inte ville vara med på några bilder jag la upp. Hon sa iofs bara Facebook men jag tänkte det kanske gäller bloggen också.

Jag hade så himla kul igår alltså. Skrattade så mycket att jag fick ont i kinderna. Kan berätta mer sen när bilderna kommer. Ses snart igen!

ps: här ser ni ju hur håret blev. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, älskar ditt videofoto-spel:)

Det svåra med såna är att sluta titta.. det är liksom som hypnos:S

2011-02-16 @ 18:07:28
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Catodina

Very interesting site. Lots of good information.

2011-05-25 @ 08:50:49
URL: http://catodina.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0