frissan bokad.

Det blev visst ingen uppdatering igår med bilderna. Istället stack jag hem till Michelle och sov där. :) Nu är jag precis hemkommen från jobbet. Fick sluta lite tidigare idag eftersom jag började lite tidigare för några dagar sedan. Skönt, för jag är verkligen helt slut i kroppen. Har så j-a ont i ryggen att jag funderar på att amputera den.

På vägen hem så svängde jag förbi hos frissan och beställde tid för slingning. Jag sa jag ville ha något "vårigt", och hon sa hon skulle ordna något. Spännande! Jag fick ju pengar i julklapp från jobbet och jag tänkte att lite av dem pengarna ska jag använda till det, för det är jag värd. Om ett par dagar får ni se resultat. :)

Nu ska jag spela lite Frontier Ville igen. Sedan ta mig en liten tupplur.
Hörs! Krampuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0