Joels 25-årsfest.


Värdarna - Joel och hans flickvän. :)


Charoline och Josef :)


Pierre och CJ.


Charoline agerade dj en liten stund och Fia står och snackar. :)


Jag ska alltid lyckas göra någon grimas på mina egobilder.


Lindisch och Mangisch. (Mange ser inte alltid ut sådär. ;P)


Charoline och jag. Jag med vääääärldens största smile. Kul att man kan le utan att det ser tillgjort ut. Haha

Vi spelade ölspelet och hade kul. Handen på axeln och nicka. Haha, det var två regler. Glömde man det fick man straffklunkar och måste säga "i mina byxor" innan man drack.

Sen kom vi på att vi skulle ut på krogen så vi frågade Pierre om han kunde köra oss. Den färden får ett eget inlägg tänkte jag. Kommer strax. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0