stryk till den som väcker mig imorgon.

assssooo, jag är helt övertrött. Jag kanske borde lägga mig. Kanke borde jag inte tvingat mig ur min dvala förut. Kanske hade jag faktiskt somnat för natten när jag kom hem från jobbet vid två.
Just nu känner jag mig såhär:

Assooo, flummig och irriterande. Jag skulle nog gå vem som helst på nerverna nu. Tur för Michelle jag inte är hos henne nu. Hon hade lätt gett mig en käftsmäll. Haha

Jag har varit hos Michelle sedan.. hm.. onsdags? Jo. Onsdags. Michelle tycker om mig. Jag är typ hennes idol. Nej. Kanske inte. :P
Eftersom jag varit där rätt mycket på senaste så har jag börjat känna mig rätt hemmastadd. Råkade säga "hemma". Alltså, som i "mitt hem". Två gånger. Det var nog inte så populärt. ;P

Aja. Jag är hungrig för har inte direkt ätit något idag. Korkat, I know.. Undrar om jag har knäckemacka hemma.

Näniassotjohej. Jag ska fortsätta min dvala. Puss & kram!

ps: rubriken är INTE en utmaning!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:46:12
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0