bla bla bla bla

fy vilken jobbig fredag. Vilken jävla tråkfredag!

Har jobbat på morgonen och gick en sväng på stan efter det. Jag köpte en jacka till min syster och med den fick jag en goodiebag med lite smått och gott i. En halsduk bland annat som jag behåller själv men också en annan sak som Jennie ska få. En liten bonus sådär.
Tog mig en sväng till systemet med. Köpte en flaska vin. Innan har jag ju alltid köpt samma sort hela tiden men jag tänkte att man kanske skulle utveckla vinkännaren i sig genom att köpa lite olika sorter. Inte för att jag tog ut svängarna sådär jättemycket. Det var också ett Rieslingvin. :P Förra veckan köpte jag något superbilligt (49:-) och det kommer jag aldrig mer köpa. Det var riktigt vidrigt.

När jag kom hem så slocknade jag på soffan. Så jävla trött var jag. Sen sov jag alldeles för länge. Vaknade typ 19:00 och undrade var jag var någonstans. Trodde klockan var tidig morgon. Fattade inte mycket där en stund.

Under hela kvällen har jag känt något inom mig. Svårt att säga vad det är.. men det känns konstigt. Jag saknar. Känner mig sjukt ensam just nu. Konstigt eftersom för ett tag sedan kunde jag inte längta mer efter lite egentid. Nu har jag fått nog. Just nu har jag fått nog.

Kan man gå och lägga sig igen? Typiskt att jag skulle sova så länge för nu är jag ju inte vidare trött längre.

Jag undrar vad mina vännor gör idag. Och jag undrar vad som händer imorgon. Tydligen skulle en vän ha förfest men jag är inte bjuden dit vad jag vet. Vet inte om jag ska dit eller får stanna hemma. Annars är jag rätt sugen på att hitta på något eftersom jag är ledig lördagkvällen och sen inte jobbar förens söndag kväll. Jaja.
Som jag babblar.

Jag ska inte tråka ut er. Men jag dör snart av tristess. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0