god morgon!


Jag orkar inte resa på mig idag. Har ingen lust att resa på mig idag heller för den delen. Önskar jag bara kunde ligga kvar här hela dagen och bara tänka och bara vara. Men måste upp snart. Måste ju iväg till jobbet.
Upptäckte att jag stänger idag och sedan öppnar måndag morgon. Det är ett pass vi egentligen inte ska jobba men eftersom jag bytte pass den här helgen så blev det tokigt.
Ikväll stänger jag alltså elva. Sen är jag hemma och kommer inte komma till ro förens kanske tolv, halv ett. Somnar ett. Brukar vara så.
Sen ska jag öppna dagen efter. Upp typ fyra, halv fem. = mördarpass. Hur fasen ska man orka med det?

Jag som bara vill lägga mig ner igen med huvudet under kudden.

Ska till Michelle med innan jag börjar, hade jag tänkt. Åh.

Ja, jag tänkte ju bara skriva god morgon... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0