Jag.



lördagkväll.


Jag vill tillbaka till min gamla Sandra. Jag vill bli mitt gamla jag igen. Den Sandran som skrattade nästan hela tiden. Den Sandran som var nöjd över livet även om man alltid vill ha mer och saknade något. Jag vill ha tillbaka den där gnistan som smittade av sig till andra i min närhet. Jag vill kunna goofa mig bara för det är kul. Jag vill bjuda på mig. Jag vill få folk att skratta.


Jag vill umgås med mina vänner.


Jag vill le på riktigt. Jag vill le hela jag. Hela vägen från magen och ut i munnen. Le upp till öronen. Så mycket vill jag le. Ett riktigt leende.
Jag vill skratta innerligt. Jag vill skratta så innerligt att jag gråter av lycka. Och sen skrattar ännu mer bara jag tänker på hur mycket jag skrattade.







Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du hittar den Sandra du saknar igen;)

Kul att du kommer på lördag förresten.. och då räknar jag med att du skrattar mest hela tiden:)

2011-01-16 @ 23:50:04
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Klart vi alla ska ha kul:)

Så ladda humöret nu!



Ju fler Glader som finnes, desto bättre;)

Butter kan gå hem:P

2011-01-17 @ 00:09:20
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0