stop texting me!


I know you love my egopics. Nej.

Fin finne jag fått va? Tänkte det var kul att föreviga den på bild.

Men här ligger jag i sängen och tänkte jag skulle sova snart. Jag är helt slut, fortfarande. Har fortfarande inte sovit ordentligt på flera nätter nu. När jag väl somnade igår så var det snart dags för mig att gå upp igen.

Idag när jag kom hem från jobbet slocknade jag på soffan en stund. Men fick inte sova speciellt länge eftersom min mobil bombas med jävligt många och onödiga sms,  h e l a  t i d e n .  Jag blir galen.

Imorgon öppnar jag igen, vilket nog blir rätt bra. Då hinner jag till systemet en sväng med. Perfa!
Imorgon har jag dessutom tänkt städa med. Inte göra något annat. Okej. Någon som kan påminna mig? Om ni ser mig sitta på Facebook eller något, ta mig i cyberörat. Deal? ;P
Kanske får jag lite mer ro i kroppen om det är fint här hemma.

Nu ska jag sova. Natti natti kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0