otillräcklig

hejsan!

Hääärliga måndag idag! Försöker intala mig själv om att måndagar är härliga, men innerst inne kan jag bara längta tills helgen.

På lördag fyller mitt hjärta år. :) Då ska vi till hans syster och fira. Han ska tydligen baka tårta med. Det kommer nog bli bra. Är jag övertygad om.

Nu sitter jag och leker superwoman. Samtidigt som jag sminkar mig så bloggar jag. Och äter frukost. Utöver det har jag en miljon tankar som flyger runt i skallen. Jag känner mig otillräcklig på alla sätt och vis. Måste iväg till jobbet snart fast egentligen skulle jag bara vilja springa hem till min vän som behöver mig mer än någonsin just nu.
Otillräcklig. Det får nog bli dagens ord tror jag.
Gumms, jag finns alltid för dig!

Jag tänkte jag skulle ladda upp lite bilder från i onsdags senare om jag hinner. Kram & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0