världens sämsta och mest ointressanta blogginlägg - ever.

Jag pratade med chefen idag, eller igår eftersom klockan faktiskt är över midnatt nu, om att jag skulle jobba kvällen och sedan morgon. Jag sa att jag nog kommer vara rätt trött. Jag trodde det var rätt men tydligen så hade det missats att jag jobbade morgon.. bla bla bla.. ni vill inte veta värsta förklaringen, I get it, ;P men det jag ville komma fram till var att hon bytte så jag är ledig imorgon istället, eller idag för klockan är ju fortfarande över midnatt. Det blir nog rätt bra. Ledig imorgon, idag. Jobbar tisdag. Ledig i helgen. :)

Fattar ni? Ledig i helgen. Jaaaaaaaaa! Då blir det fest hos Sara. Har aningen dåligt med pengar nu men om jag går iväg och pantar lite burkar så kanske jag får ihop pengar till en liten trevlig vinflaska. Hoppas på det i alla fall.

Egentligen skulle jag upp om en timme cirka men istället ligger jag i sängen och bloggar. Bara för att jag kan.

Har ju inte ens något vettigt att skriva. Skriver för att jag kan.

Fast nu måste jag nog börja erkänna att jag börjar känna mig lite trött. Eller rätt mycket trött. Måste upp ur sängen för att gå på toa innan men jag funderar starkt på att ligga kvar och ignorera det faktum att jag är kissenödig. Jag vill inte dra bort täcket, för det är så kallt utanför.

Jag är inte kissenödig.

Nej, jag är trött och nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0